Halloween – food, fashion, decoration

by stylerachel

Már sok olyan bejegyzést/videót láttam, ahol például október “must-have”-eket gyűjtenek össze. Zenét, ruhákat, kaját. Már régóta gondolkodom, hogy néha csinálhatnék egy-egy ilyen posztot. Szombaton a legjobb barátnőmnél voltam halloweenezni és feldíszíttetük a szobáját is. Innen jött az ötlet, hogyvégre csináljak egy ilyen bejegyzést. Szóval, először a halloweeni divatról: a jelmezeken kívül Léna szekrényében találtam néhány halloweenhoz köthető darabot, mint példál egy denevéres pulcsi (Zara trf) vagy a koponyás póló (szintén Zara). Utána a kaja része: ahogy már említettem sütöttünk muffinokat (porból 🙂 ) meg készítettünk csokiba mártott pillecukrot is. Tömény édesség. Vettünk töklámpás formájú krumplit meg szemgolyó gumicukrot is (bár abból én nem ettem, mivel nem szeretem a gumicukrot). A szobája faláról leszedtük a posztereit és denevéreket meg ilyeneket raktunk fel. Régi kazettákból készítettünk “pókháló”-t amit szintén felaggattunk. A dekorációhoz hozzájárult az elmondása szerint kutya koponya amit nemrég talált. Meg persze egy kis művér. Léna már nagyon régóta tervezi hogy készít nekem egy cukorkoponya sminket és most úgy éreztük eljött ennek is az ideje. Szerintem nagyon jól sikerült és meg is jegyezte, hogy “Ezt feltétlenül rakd fel, hátha valaki felkér Mexikóba sminkesnek” 🙂 .

I saw many monthly must-have posts (music,fashion,food,beauty) and I wanted to do something like this too. On Saturday we had a Halloween party at my BFF’s house, we decorated her room. We ripped off her posters and stuck bats on the walls. We put a (real!) dog skull  and fake blood on the table.  We made cupcakes and chocolate marshmallows. We ate jack-o’-lantern shaped chips and eyeballs too. This was the food part. Now, fashion. I found this bat patterned sweater  and this skull patterned t-shirt (both from Zara) in Lena’s closet. Aaand the sugar skull make-up! I just love it! Lena said: “Post this on your blog, maybe someone will asks me to become a make-up designer in Mexico!” 🙂

