Success and chocolate

by stylerachel

Jujj, szuper napom volt! Először is délelőtt nemzetközi ritmikus gimnasztika versenyem volt. Karikával indultam és hát ahhoz képest, hogy kb. egy hetem volt kigyakorolni a gyakorlatomat (mondjuk múlt héten minden nap több mint 3 órát edzettem, néha délelőtt, suliidőben is 🙂 ) és azért voltak rontásaim is, meglepődtem az eredményen: 1. lettem! 🙂 Egyébként ezt a piros dresszet én terveztem, de már eléggé kicsi, úgyhogy péntek este kellett az aljára varrnom egy csipkét. Szerintem így még jobban néz ki. 🙂 A verseny után elmentünk Mogyoródon (itt volt a verseny) egy csárdába, amiről már kívülről mondtam, hogy nem szimpatikus, de mivel gyorsan kellett ebédelni valamit, kénytelen voltam bemenni. Bent sem lett jobb a helyzet, minden puccos rózsaszín volt, kivéve néhány pipa meg karikás ostor, egyébként meg karácsonyi díszítés… A fogatlan pincér nem hozott nekem étlapot (én ilyenkor futnék ki a világból), továbbá nem volt semmi tészta (amit szerettem volna enni) viszont volt pizza, meg Hawaii csirkemell. Nagyon autentikus magyar kaja mondhatom…. 🙂 Végül választottam egy levest és kértünk túrós palacsintát is. Fél óra múlva kijön a fogatlan pincér és közli, hogy nem sikerült neki a túrós palacsinta (szó szerint ezt mondta). Na mindegy. Amilyen rossz volt az ebéd, utána olyan jó volt a Millenárison a Csokifesztivál. Nagyon sokféle érdekes csokoládét árultak, viszont volt sok más is, mint pl. saláta (?) és pálinka… Ezek nem tudom, hogy kerülnek az édességfesztiválra. 🙂 Ettem 3 darab macaront a Sugar shop standjánál és láttam egy hatalmas marcipán hupikék törpikét, és élő kakaóbabot is. 🙂 Képzeljétek, találtam egy “Ráhel flódnija” nevezetű árus. Persze muszáj volt megkóstolnom. Egyébként ahhoz képest, hogy én nem nagyon szeretem a mákot, egész ízlett. Készítettem is csokoládét (vagyis inkább csak díszítettem).  Nagyon tetszettek a Cukorka csomagolásai, és a Choco Star nevű csoki, aminek a papírján Michel Jackson jelmezbe öltözött kutya, valamint Jack Sparrow jelmezes cica volt. Érdekesek voltak még a csokiszerszámok, amik megtévesztésig hasonlítanak az igazira és ha nem lenne ráírva, hogy “Csokicsel” el sem hinném hogy csokoládé. Szóval összességében nagyon eredményes és jó napom volt. 🙂 Remélem Nektek is!

Yeah, I had a wonderful day! First I had an international rhythmic gymnastics competition. I preformed my hoop choreography. I only had 1 week to practise it, but in that one week I trained every day (sometimes in school time too 🙂 ). I did little mistakes at the competition so I was suprised, when they said I won my category! This leotard is designed be me, but it’s pretty small now, so I had to sew on a black lace on the skirt part last friday. After the competition we had lunch in a traditional Hungarian restaurant. It was unsympathetic to me from outside already, but we had to eat something quickly so I agreed to go in. Inside wasn’t better. There was ugly pink decoration and even ribbons left from Christmas. There wasn’t any pasta (what I originally wanted to eat), so I had to order a soup. But there were pizza and Hawaii chincken which is… ummm… not so Hungarian. I ordered a cottage cheese pancake too. Than after half an hour the toothless waiter came and said he failed my pancake. Okay, than we ate our food and left this restaurant. This weekend was the Chocolate Festival in Budapest so we went there. It was really good! I ate three macarons from Sugar shop. There was a big marcipan smurf and a living cacao bean man. 🙂 There was a cake called Rachel’s floodny. I had to try it. I don’t like poppyseeds so much, but it was still yummie. I made and decorated my own chocolate too. I liked Cukorka’s designs and the Choco Star’s packing too. It was a Michel Jackson doggie and a Jack Sparrow cat on the chocolate. 🙂 There were tools made from chocolate too. So my day was really successful and fun! I hope you had a great day too!

