Lake Fairy

by stylerachel

Mostanában nagy divat, egy csomó blogon látom nap mint nap, hogy virágkoszorúkat készítenek. Nyaranta én is szoktam, de csakis kizárólag “valódi” virágból. Nagyon látványos kiegészítő egy-egy outfit bejegyzéshez egy ilyen koszorú. Ha nem is olyan jó a kézügyességed, akár venni is tudsz művirágból készült koszorút, de szerintem nem érdemes, mert én például nem tudnám elképzelni, hogy naponta abban járok suliba. Egy-egy outfit posthoz meg hogy is mondjam, azért drága. Meg persze szerintem az igazi virág mégis szebb… Eltekintve attól, hogy nekem kínszenvedés volt ezt a pár fotót elkészíteni, mivel allergiás vagyok a százszorszépre:) De akkor is jobb, mint egy művirágkoszorú!

In summer time it’s really trendy, if you put on flower crown. I like making crowns myself , but only using “real” flowers,I mean not  artificial ones. It’s really conspicuous in an outfit post to wear flower crowns, but I’m not sure I’d wear artificial flower crowns in the streets or to school. I would wear natural flower crowns, and I think those are much more beautiful… Actually it wasn’t very good taking pictures with a flower crown because I’m allergic to daisy, but I think it was still worth it!:)

♥jeans:Zara♥belt:H&M♥white top:H&M♥green bag:Mexx♥shoes:Birkenstock♥

