1 skirt – 3 versions

by stylerachel

Volt már egy hasonló bejegyzésem (itt  megnézheted), amiben egy bizonyos Kenzo pulcsit mutattam be, ahogy három különböző helyen/képpen viselik. Szerintem az nem is olyan fontos, hogy melyik városban vannak, úgyhogy inkább csak úgy keresgéltem, hogy legyen egy ruhadarab ami közös, de akár mind a három lehet New Yorkból. Itt most a szoknya a közös. Mint a Kenzo pulcsi sem, ez a ruhadarab sem áll olyan közel a szívemhez, egyszóval nem nagyon tetszik. Inkább csak az érdekesség kedvéért választottam ezt. Melyik is tetszik a legjobban? Egyik se. Ha nagyon muszáj lenne döntenem talán az első… vagy a második. Tudom hogy idén divat keverni a mintás cuccokat, de az én ízlésemnek a harmadik már sok. Nektek melyik a kedvencetek?

I had a similar post about a month ago (you can look it here). In that post, I showed people wearing the same Kenzo sweater from three different cities. I don’t think it is important where they wear the sweater, the interesting is that how they combine that one clothing piece. So these can all be from New York. Now the skirt is the shared item. As it was at the Kenzo sweater, I don’t really like this element too. I only chose it, because I think this skirt is really weird. So which variation is my favourite? If a have to choose than maybe the first one… or the second one. I know, it’s fashionable to mix different patterns, but for my style the 3rd is a bit too much. Which one is your favourite?

Screen shot 2013-06-09 at 8.01.20 AM

Forrás:lookbook.nu

