Dive in Style avagy búvárruha nőknek

by stylerachel

Ismét divatterv! De nem akármilyen hanem a legutóbbi bejegyzés ihlette tengeri kollekció! Igazából eredetileg a békatalp cipőhöz szerettem volna merülős estélyit rajzolni 😀 , de annyi ötletem volt, hogy jobbnak láttam három külön modellt készíteni. Végeredményt nézve egyik sem túl víz alá hordható. 😀 Volt olyan ötletem, hogy rajzolok farsangi divattervet is csak az nem nagyon jött össze, de most hogy nézem a polipos akár annak is elmehetne… Baloldalról az első egy kagylóra hasonlít, a középsőt polipkarokkal díszítettem és a jobb szélső pedig egy pikkelyes peplum uszonyos divatterv lett.

Illustration again! The idea of this sea collection came from the fins shoes from my last post. Originally I planned to draw a gown for diving 😀 but I had so many ideas so I ended up with these three designs. Finally none of them are really for diving. 😀 I had another plan to design some carneval costumes, but didn’t do it – now that I look at these they would make good carneval costumes.                                                                                                                                                            

The one on the left side looks like a sea shell, the middle one (which is my favourite) is an octopus dress and the right one is fish dress with peplum.

001

